Postaw na profesjonalistów - wybierz Ekopol TimeBOX
Nasz system zarządzania czasem pracy jest jednym z elementów projektu „Innowacyjne Przedsiębiorstwo” obejmujące również zarządzanie pojazdami oraz paliwem w firmie. Nie ryzykuj, postaw na doświadczone i sprawdzone rozwiązanie
– Ekopol TimeBOX
Więcej niż Rejestracja czasu pracy
Rejestrator czasu pracy Ekopol TimeBOX powstał aby zastąpić papierowe listy obecności oraz przestarzałe urządzenia RCP, a w efekcie, znacznie efektywniej zarządzać i monitorować czas pracy pracowników i miejsca w których się znajdują. System bazuje na indywidualnych kartach zbliżeniowych RFID lub kodach QR oraz urządzeniu rejestrującym TimeBOX. Wszystkie informacje zebrane przez TimeBOX wysyłane są bezprzewodowo oraz widoczne są na internetowym portalu zarządzania w czasie rzeczywistym. Portal zarządzania umożliwia pracownikom i właścicielom kontrolę godzin pracy oraz elektroniczne wysyłanie i potwierdzanie kart urlopowych, urlopów, rozliczanie nadgodzin oraz wiele innych.
Szybka nawigacja po stronie
Dlaczego system Ekopol TimeBOX
- Technologia jest całkowicie bezprzewodowa, komunikuje się online z serwerami na pomocą sieci WiFi lub GSM ,
- Rejestruje nie tylko wejścia i wyjścia z pracy ale również przejścia między budynkami, wyjścia służbowe oraz przerwy,
- Jej obsługa jest prosta i intuicyjna, od pracownika wymaga jedynie posiadania karty zbliżeniowej
- Wszystkie dane zebrane przez urządzenia automatycznie zamieniane są w zestawienia i raporty na internetowym portalu klienta,
- System nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania czy subskrypcji,
Gdzie można wykorzystać system TimeBOX
Urzędy i placówki służb
System, obsługując szczegółowo wyjścia służbowe sprawdza się idealnie w takich siedzibach jak Urzędy Miast, Policji, Straży pożarnej.
Biura oraz zewnętrzne filie
Elektroniczna Rejestracja Czasu Pracy to podstawowe narzędzie w miejscach zatrudniających duże ilości osób. Bezprzewodowa praca pozwala na bezproblemowe monitorowanie zewnętrznych placówek.
Szkoły i przedszkola
TimeBOX może pracować nie tylko jako rejestrator obecności ale umożliwia opcjonalnie ograniczenie wejścia osobom niepowołanym, np. otwierając elektrozamek w przedszkolu wyłącznie rodzicom i opiekunom.
Przedsiębiorstwa budowlane
Rejestrator dzięki możliwości instalacji karty SIM może zostać umieszczony tymczasowo na placu budowy lub innym miejscu gdzie rejestracja czasu pracy może być utrudniona.
Gdzie tylko wymagasz
Ekopol TimeBOX to nasz autorski produkt który możemy dowolnie modyfikować i usprawniać, wedle Twoich potrzeb. Rejestratory sprawdzą się idealnie w branży hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej oraz wielu innych.
Elementy technologii TimeBOX
Rejestrator TimeBOX
Urządzenie rejestrujące czas pracy TimeBOX jest sercem całego systemu, rejestruje karty RFID pracowników lub kody QR dzięki wbudowanej kamerze. Wszystkie zarejestrowane dane wysyła bezprzewodowo na internetowy portal klienta. Komunikacja z serwerem przebiega dzięki sieci WiFi lub GSM – urządzenie umożliwia instalację karty SIM z pakietem danych internetowych.
Rejestratory dostępne są w wersjach:
- Wiszącej na ścianie
- Do postawienia na płaskiej powierzchni
Karta RFID lub kod QR
Każdy pracownik otrzymuje kartę RFID lub (w zależności od życzenia klienta) indywidualny cyfrowy kod QR na smartfon, tablet lub inne urządzenie mobilne.
Dodatkowo, dzięki wielozadaniowości naszych kart, może ona służyć do obsługi pozostałych elementów technologii naszej firmy (zarządzanie pojazdami oraz paliwem) oraz jako indywidualny identyfikator pracownika.
Portal online użytkownika
System TimeBOX składa się z 2 wersji portalu użytkownika. Obydwa dostępne są 24/7 z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę internetową i dostęp do internetu (smartfon, komputer, tablet itp.).
- Użytkownik nadzorujący system otrzymuje dostęp do portalu w wersji pełnej, z dostępem do wszystkich danych zebranych przez system, automatycznych raportów, analiz, obsługi urlopów i innych.
- Pracownicy mogą otrzymać portal w wersji personalnej, z dostępem do rejestru swoich urlopów, historii wejść i wyjść oraz harmonogramu pracy.
Przykładowe raporty generowane w systemie TimeBOX
TimeBOX to tylko 3 kroki do kompleksowego monitorowania czasu pracy Twoich pracowników
Pracownik rejestruje aktywność odbijając się swoją kartą zbliżeniową RFID lub kodem QR
Na ekranie dotykowym pracownik wybiera rodzaj rejestrowanej aktywności i przykłada kartę zbliżeniową do wyznaczonego miejsca lub używa swojego kodu QR.
Rejestrator wysyła bezprzewodowo dane na internetowy portal klienta
Urządzenie wszystkie operacje wykonuje bezprzewodowo. Nawet w przypadku braku zasilania lub połączenia z internetem, TimeBOX magazynuje dane do momentu powrotu zasilania / połączenia.
Dane są generowane w postaci łatwych do analizy i interpretacji raportów
System generuje kompleksowe raporty na temat godzin pracy, urlopów, rozliczeń i innych. ostrzega jeżeli w porównaniu do wprowadzonych norm pracy (harmonogramów) zachodzą nieprawidłowości takie jak spóźnienia, nieobecności itp.
Chcesz zobaczyć jak wygląda interfejs TimeBOX na żywo ? Umów się z nami na prezentację lub pobierz wersję demonstracyjną TimeBOX ze Sklepu Google Play, klikając w ikonę obok.
Do instalacji aplikacji zalecane jest urządzenie oparte o system Android, posiadające wyświetlacz o wielkości 7 cali lub większy.
Kontakt z naszymi doradcami
Katarzyna Komorowicz – tel. 667 951 303
katarzyna.komorowicz@eg.com.pl
Mariusz Bohn – tel. 607 780 508